Friday, April 10, 2009

Tried my hand at Manga Hentai...



Okay thats the full page spread of my manga hentai, i was just sketching random thoughts and stuff...so its a bit rough, like the two at the top and bottom right arnt even shaded.









I could make a porno comic huh? I think i now have a mini erotic art collection, inclusive of horny poetry, manga henati and an erotic short story on the way! Who needs masturbation when you got art!! LoL!

And NO I don't watch porn. I just have a wild imagination...and had a few case studys...like the one at the top left...the only one that i didnt do a close up of...that wasnt from my head!!

The first one I drew which was totally from my head was the second last close up...I must admit it was quite fun drawing these...

;-)

**Bless**

17 comments:

Robyn said...

oooh
am 1st
do i have to comment?

Robyn said...

huh!!!!
wats wit the defense on porn
anyways,self expression aint a crime infact am saving these on my PSP.

Robyn said...
This comment has been removed by the author.
Payo said...

This guy who was seated next to me kept peeping at my monitor....i wonder what he has been doing in the bathrooms for the past half-hour????

eizzy.k said...

@ Robyn - yes u have to comment!

i know i shouldn’t defend my work but just don’t wanna give people the wrong impression! its a sensitive topic!

saving it on ur psp? hey! As long as u know thats eizzy.k copyrighted! lol

LoL Payo! 4real? didn’t know pencil drawings cud b that stimulating!
:-P

which was your personal favorite?...and why?

Robyn said...

copyrughted huh!!!!
wanted to use one of the images as my profile pick lol

Robyn said...

copyrighted huh!!!!
wanted to use one of the images as my profile pick lol

eizzy.k said...

hmmm which one?
since u a friend i give u permission to use one of he pics...
LoL

normzo said...

Hmm.....And this is called

manga Hentai...

am looking again......and again

normzo said...

Do u give out wall papers??? i want some.

eizzy.k said...

Normzo thats not such a bad idea...i will work on a wall paper for you...gimmie a theme...
:-D

philo-so-far said...

i like-actually i love- the fourth picture...
one of these days am gonna be the one....(Liz u know wat am talking about)
and all this started from one simple piece of writing i sent u....
call it EROTIC MOTIVATION

willpress said...

Hehehe waat. . . Yah, OK lookin at it objectively, yes, you got hentai potential, even porn film director, i dare add (I noticed how you flip them scenes and also the close ups, so that the watcher/audience/reader(?) stays fixated) . . . Cant pick a favourite though!

eizzy.k said...

LoL willpress, thanx...always wanted 2 get into film, why not start with porn...lol!!

Militant said...

Hahahaha....! Alright,i'm over the shock from the images...I luv em!! Hentai huh? You know there's no such thing as a Hentai artist who doesn't watch porn... :) I'm just saying...

jny23 said...

Wooo. And where have i been all this time. These are mind blowing.
Great skillz yu have.

Anonymous said...

ilike to masturbate now while viewing hentai